گرماتاب

Wiki Article

مشاهده سریع مقایسه افزودن به علاقه مندی بخاری برقی تابشی

لوله تابشی آتشخوار به قطر خارجی ۳ و ۴ اینچ و پوشیده شده از رنگ مخصوص مقاوم در برابر حرارت ۸۰۰ درجه سانتیگراد می‌باشد.

نوع کار آن نیز بدین گونه است که؛ پس از زدن کلید استارت، دستگاه روشن شده و گاز ورودی پس از علور از استابلایزر گازی و تنظیم فشار آن وارد مشعل می‌شود.

اجزای مختلف این دستگاه توسط پیچ و مهره‌ها به هم متصل می‌شوند.

از این رو سیستم گرماتاب با عملکرد متفاوت برای گرم کردن این محیط‌ها معرفی شدند.

از آنجا که ایجاد گرمای این سیستم‌ها به صورت امواج مادون قرمز است، آن‌ها از هیچ منبع سوخت فسیلی و اشتعال‌زایی استفاده نمی‌کنند و احتمال هیچگونه احتراق یا انفجاری برای آن‌ها وجود ندارد. اما خود این سیستم‌های گرم کننده هم استانداردهایی دارند که باید هم هنگام تولید و هم مصرف، رعایت شوند. برای بررسی استاندارد بودن این سیستم، مشخصات فنی درج شده روی دستگاه و یا در دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و با استانداردهای موجود مقایسه کنید.

خرید از گرماسرما سازه خریدی مطمئن، کارآمد و آسوده است. (بیشتر بخوانید: سیستم سرمایش و گرمایش کارخانه)

همچنین با توجه به نوع کاربری شما می‌توان نصب هیترهای تابشی لوله‌ای برروی دیوار و امکان تغییر زاویه به سمتی که شما نیاز به گرما دارید باشد.

پروژه های تکمیل شده سیستم گرماتاب مجموعه هیتر تابشی نیکان پارسه گلزار ارائه کننده انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با کیفیت است. نیکان پارسه در در زمینه عرضه، نصب گرماتاب، پروژه‌های زیادی را به انجام رسانده است.

آموزش کارکنان در زمینه بهینه‌سازی استفاده از تجهیزات و اجرای روش‌های مؤثر، به کاهش هدررفت انرژی و بهبود کارایی کمک می‌کند.

شرکت گرماسان جزو اصلی‌ترین شرکت‌هایی می‌باشد که در زمینه‌ی ساخت و طراحی هیتر تابشی لوله‌ای  فعالیت می‌کند و با به کارگیری مهندسین خبره و با تجربه سعی در ساخت بهترین و کار‌آمدترین تجهیزات گرمایشی را کرده است.

خرید هیتر تابشی به دلیل مصرف انرژی کم، کارایی بالا، سرعت گرم شدن فضا و همچنین سهولت نصب و استفاده، بسیار رایج شده است.

آنچه این مجموعه ارائه و عرضه می‌کند، کلیه فاکتورهای ذکر شده را دارا است و شما با خیالی آسوده از ایمنی، کیفیت و قیمت گرماتاب ، گرماتاب یا هیتر تابشی متناسب با محیط را از نیکان پارسه گلزار سفارش دهید. با شرکت گرماتاب نیکان پارسه آشنا شوید

هیتر تابشی می‌تواند در فصول گرم نیز به عنوان سیستم‌های خنک‌کننده عمل کند، این امکان باعث می‌شود که در هوا‌شناسی گرم هم از فضاهای باز استفاده شود.

Report this wiki page